ECTACO: Jak postupovat při reklamaci - Elektronické překladače ECTACO

Search
Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

ECTACO: Jak postupovat při reklamaci

Info
 




Jak postupovat při reklamaci.

1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.


2. Zboží zašlete s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).


3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.


4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.


5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:

ECTACO Ceska s.r.o.
V Polich 8
140 00, Praha

Kontakty:
tel: 774 999 399
e-mail: info@ectaco.cz

Elektronické překladače ECTACO

Hovoriaci vreckový překladač řeči a viet Anobic 6000
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky